Rubriky
Www

S virtuálnou kanceláriou idú veci lacnejšie a prakticky

K základným informáciám pri založení firmy, respektíve pri jej platnom zápise do Obchodného registra sa radí nutnosť zapísať k nej registračné sídlo. Donedávna sa pod tento údaj uvádzali kancelárske priestory, ktoré mal podnikateľ v prenájme. Vysoké ceny kancelárií a iných nehnuteľností (hlavne v okolí Bratislavy) však dali vzniknúť oveľa lacnejšej a pritom praktickej alternatíve.

Muž v kancelárii

Virtuálne sídlo sa v 21.storočí stalo obľúbeným riešením mnohých podnikateľov. Napríklad pre začínajúcich menších podnikateľov, ktorí nie sú vlastníkmi veľkej firmy a nezamestnávajú desiatky či stovky zamestnancov, ale viac menej robia na svojich projektoch sami, teda napríklad z domu cez svoj počítač. Takíto podnikatelia k svojej činnosti reálne drahé kancelárske priestory nepotrebujú.

Potom ide o lákavé riešenie pre podnikateľov, čo trávia väčšiu časť v zahraničí alebo vo všeobecnosti pre všetkých, ktorým situácia a ich podnikateľská činnosť umožňuje ušetriť na tomto faktore, akým je prenájom drahej kancelárie. Teda v súčasnosti aj pre tých, ktorí chcú výraznejšie znížiť svoje náklady alebo tých, čo chcú v dobe koronavírusu zvýšiť svoju bezpečnosť.

Mladá žena, pero

S virtuálnou kanceláriou komunikujú na diaľku.

Áno, hovoríme v tomto prípade vlastne o kancelárii, konkrétne o sekretariáte, ktorý funguje na reálnej adrese, najčastejšie na prestížnej adrese v Bratislave alebo napr. v Košiciach. Čo znamená, že s prenájmom virtuálnej kancelárie môže podnikateľ do OR SR k svoje firme uviesť práve túto lukratívnu adresu, a to za cca 10 eur mesačne (cena záleží od konkrétneho poskytovateľa).

Tento sekretariát nie je nečinný. Bude preberať vašu firemnú poštu, príjme ju, preskenuje a pošle vám ju mailom. O každej takejto pošte či zásielke budete okamžite notifikovaní.

Veľa poskytovateľov virtuálnych kancelárií k svojim službám poskytuje aj prenájom konferenčnej miestnosti.

Rubriky
Www

Seo optimalizácia a budovanie spätných odkazov zvýšia návštevnosť!

Optimalizácia pre vyhľadávače, inak známa aj ako seo (search engine optimization) je v internetovom marketingu známy pojem a hlavne úkon, o ktorý by mal prejaviť záujem každý vlastník webu a e-shopu, čo chce získavať návštevnosť z internetových vyhľadávačoch. Konkrétne zo stúpajúcej pozície v organických výsledkoch, ktoré každú sekundu mnohým užívateľom poskytuje známy Google, prípadne aj iné alternatívy ako napr. Seznam, Yahoo, Bing apod.

Všeobecný význam seo optimalizácie sa dá opísať pár vetami. V skutočnosti ale tento úkon zahŕňa veľa zaujímavých nástrojov, k akým sa radí napríklad linkbuiding.

mobil, link

Linkbuilding alebo „budovanie spätných odkazov“ efektívnym spôsobom ovplyvňuje vonkajšie faktory návštevnosti. Je to vlastne spôsob, ako získať odkazy smerujúce na váš web. Zároveň ide o jeden z faktorov vyššieho umiestnenia konkrétnej stránky v organických výsledkoch vyhľadávačov. V stručnosti sa to dá vysvetliť tým, že ak na vašu stránku smeruje viac odkazov, pôsobí vierohodnejšie a tým pádom sa dostáva do popredia výsledkov, ktoré Google poskytuje užívateľom ako kvalitné a relevantné.

  • V minulosti sa hľadelo hlavne na počet linkov, resp. na ich kvantitu. V súčasnosti ale vieme, že faktorom je takisto kvalita týchto odkazov, resp. kvalita a relevancia obsahu a webov, z ktorých smerujú.

Tu sa zároveň dostávame k tomu, prečo je potrebnou súčasťou optimalizácie tiež tvorba kvalitného textového obsahu. Zároveň k tomu, prečo je vhodné k tejto činnosti pripojiť odborný copywriting a písanie kvalitných článkov. Či už na vašej stránke alebo mimo nej!

seo marketin

S „linkami“ a spätnými odkazmi v rôznych formách sa však oplatí byť aktívny takisto na sociálnych sieťach, z dôvodu ich vysokej návštevnosti. Už dávno totiž nevravíme len o tom, že by užívatelia sociálnych sietí sledovali len svojich priateľov. Aj v tomto priestore sa v súčasnosti uchytila reklama a s ňou publikovanie atraktívneho obsahu, ktorý má potenciál získať pre vás nových zákazníkov a udržiavať si tých súčasných.

Rubriky
Www

Prečo je v online marketingu potrebný copywriting a akú má úlohu?

Obsah, tvorba článkov a textov zohráva v marketingu veľkú úlohu. V súčasnosti hlavne v tom internetovom, kde množstvo kvalitných článkov dokáže zvýšiť konverzie, ale napríklad aj zlepšiť pozíciu webu v internetových vyhľadávačoch. Pomocou copywritingu sa dá osloviť a zaujať potenciálna skupina záujemcov, no takisto dosiahnuť, aby sa z nich stali zákazníci.

Reklamné články sú v online marketingu naozaj dôležité z vyššie spomenutých dôvodov. Ich efekt je však oveľa účinnejší, ak sú napísané kvalitne, zaujímavo a umiestnené v tematicky blízkych kategóriách a publikované na relevantných miestach. Takisto musia vedieť spojiť dve vlastnosti. Pôsobiť na čitateľa zaujímavo a „ľudsky“, no zároveň nezabúdať na svoj reklamný charakter.

žena s notebookom

Veľmi obľúbené sú tiež takzvané pr články, ktorých charakteristika vlastne vyplýva zo skratky pojmu Public Relations, čo môžeme preložiť ako vzťahy s verejnosťou. Áno, táto forma článkov slúži na oslovenie množstva potenciálnych zákazníkov a vytvára v nich znalosť o vašej ponuke. Zároveň si preto s nimi budujete svoj brand, čiže svoju podnikateľskú značku a jej silu. Je to vlastne taká jednoduchá, ale vecná a efektívna propagácia vašich služieb. Ich zaujímavá vlastnosť spočíva v tom, že aj napriek svojmu významu sa snažia pôsobiť viac ako informatívny článok, než reklamný. Ľudia od takéhoto obsahu očakávajú niečo ako vecnú recenziu. Ak by prekukli, že ide o násilnú reklamu, stratili by v tento text dôveru. Teda článok pre budovanie dobrých public relations sa nepíše v štýle „to moje je dobré“ ale skôr sa musíte držať línie „prečo je to dobré“.

muž so ženou, lapto

V neposlednom rade vedia byť pre zvýšenú návštevnosť a zvýšený počet konverzií účinné seo články, pri ktorých záleží skôr na forme, akou sú písané. Musia dodržiavať seo princípy, aby zvýšili pozíciu vašej stránky vo vyhľadávačoch. Je napríklad vecné použiť v nich vhodné kľúčová slová alebo aj spätné odkazy.

Rubriky
Www

C2C: Budúcnosť obchodu?

Žijeme v dobe, keď si už nevieme predstaviť svoj každodenný život bez internetu. Na internete si vieme prečítať najnovšie správy, počúvať hudbu alebo kúpiť nejaký produkt od druhých ľudí, ktorý ho už nepotrebujú. Takáto forma obchodu sa nazýva C2C. Čo to znamená?

C2C je skratka pre customer to customer, čiže zákazník zákazníkovi. C2C obchodovanie je pomerne nový koncept, ktorý patrí skoro výlučne do 21. storočia. Jeho podstata spočíva v tom, že keď ľudia už nepotrebujú niečo čo vlastnia, tak ten daný produkt dajú na stránky ako eBay alebo na Slovensku napríklad na Bazoš. Potom ich kontaktuje iný človek, ktorý chce ten produkt od nich kúpiť a prebehne medzi nimi obchod. Toto bola možno prvá myšlienka C2C obchodovania. V dnešnej dobe však tieto stránky využívajú aj obchodníci, ktorý vďaka internetu nemusia platiť nájomné za obchod a môžu rozbehnúť svoj vysnený biznis doslova z pohodlia domova.

C2C obrázok

Prečo ľudia využívajú C2C? Do veľkej miery za to môže internet. Stránky ako eBay fungujú iba ako tretia strana, ktorá má príjmy z reklám na stránke a z poplatkov, ktoré platia obchodníci, keď predajú svoj produkt cez ich stránku. Tieto poplatky sú samozrejme nižšie ako napríklad prenájom kamennej predajne a preto sú produkty na týchto stránkach lacnejšie ako v klasických predajniach. Ďalšia z výhod je, že obchodníci môžu vďaka internetu zacieliť širšiu skupinu ľudí a produkt predávať aj celosvetovo. S trochou snahy si vie zákazník nájsť produkt za najlepšiu cenu a nie je pritom obmedzený len na oblasť svojej krajiny.

C2C marketi

Avšak pri obchodovaní cez internet je iba veľmi málo možností, ako sa odlíšiť od konkurencie. Obchodník sa môže odlíšiť od konkurencie napríklad nižšou cenou, lepšími recenziami alebo lepšou reklamou(C2C marketing). C2C marketing má množstvo podôb a napísanie ziskovej reklamy je umenie samé o sebe. Práve kombinácia marketingu C2C Seolight.sk a vášho produktu Vám zaručí úspech na trhu.